Skip to content

Umor negru la Chișinău

May 22, 2009

Nu stiu de ce, dar azi am citit  Moldova Suverană. Și bine-am făcut, că prea-mi începusem sobru ziua. Uite-așa am aflat că România pregătește Moldovei un război civil, și că teroriștii lui Băsescu s-au integrat în rândul opoziției moldovenești. Da, teroriștii lui Băsescu- același care … știm noi, n-a vrut să numească un nou ambasador la Chișinău, a pus în pericol statalitatea Moldovei etc etc. Nu o spun eu, ci autorul editorialului de azi. Editorial din care mi-au reținut atenția câteva pasaje care frizează umorul negru în vremuri de criză politică.

  • Traian Basescu. Omul acesta e plamadit din acelasi aluat cu Ghimpu si Chirtoaca si a format impreuna cu serviciile secrete romanesti un comandou complex care pune in pericol pacea din sud-estul Europei.
  • Nu-i deloc bine ca ochii romanilor sa fie orientati spre Moldova.
  • Haosul si dezordinile ar putea arunca in aer stabilitatea Moldovei. Aici ar veni pe cal alb Traian Basescu, Comandantul Suprem, sa faca ordine si sa-si adjudece o parte din teritoriul Republicii Moldova. Exact ca in 1918.
  • In seara de 5 aprilie, liderii celor trei partide liberale au fost telefonati de la ambasada Romaniei la Bucuresti.

Ei, asta, ultima, a fost cea mai bună. Și-a deschis România ambasadă proprie la București? Promit să-mi anunț toți colegii de presă și să-i iau la întrebări pe politicienii români. Dacă-i așa, o să fie ceva deranj. Mulțumim, dragi tovarăși de la MS, că ne spuneți ce mai e pe-aici, pe malurile Dâmboviței. Că omul cu Calul Alb n-a suflat o vorbă din toate astea.

3 Comments leave one →
  1. Bigdady permalink
    May 23, 2009 5:34 am

    Aha, deci d’asta mi-erau ieri dimineaţă, în faţa Casei de Cultură, vreo 50 de preşcolari gălăgioşi. Comando-ul destabilizator al lui Băse se pregătea să invadeze Moldova. Am zis eu că-i ceva necurat la mijloc. În schimb n-am văzut calul prezidenţial, o fi fost ascuns în gentuţa de gradiniţă a unuia din grup?
    Referitor la Ambasada României la Bucureşti pot confirma, nu avem 1(una) ci 13(treisprezece) uite’aşa de-al dracului să se oftice papagalul ala de la MS.

  2. Patrotulromân permalink
    May 23, 2009 5:46 pm

    Asta era. Băsescu, micul Putin din Balcani. Capul unei conspiraţii mondiale, invitatul special al reununii Bilderberg, plănuieşte anexarea Moldovei! Şi apoi curerirea Rusiei şi a întregii omeniri!!!!

    Dă Doamne să fie aşa!

  3. ariane permalink
    May 23, 2009 6:10 pm

    niciodata sa nu pui tristeatea la inceput de zi.inchipuie-ti ca sunt oameni care se roaga la Soare pentru tine!

Leave a Reply

