Skip to content

Weekend europarlamentar

June 6, 2009

Weekend cu cu alegeri europarlamentare… și un video atât de simpatic, cât să vă convingă să mergeți la vot.

Ne revedem marți, cu un fotoreportaj și noi subiecte care-și așteaptă rândul, despre alegeri, despre presă și multe altele. Pauza e de odihnă și nu pentru investigații- o pauză care arată că chiar și un freelancer își poate lua un mic concediu.

3 Comments leave one →
  1. June 6, 2009 10:36 pm

    Pe mine filmuletul nu m-a convins sa ma duc sa votez , pentru ca nu am pe cine sa votez !
    Ce fac europarlamentarii romani pentru mine ?
    Pana acum o luna de ce nu mi-au trimis scrisori personalizate in care sa isi prezinte intentiile ?
    De ce lista celor care candideaza a fost cunoscuta cu putin timp inainte sa expire depunerea candidaturilor ?
    Nu vad de ce as vota pentru ca o jigodie sa castige peste 4 000 de euro pe luna !
    De ce se voteaza pe lista ?
    Am fost la vot si am votat negativ , dar acum cand m-oi mai duce vreau sa votez pozitiv !

    Distractie placuta !

  2. June 9, 2009 6:18 pm

    Multumesc… gresesti profund. 7 mii si nu 4.

  3. June 9, 2009 7:17 pm

    Stiam ca este 7 000 , dar am apucat sa apas pe 4 in locul lui 7 , si am dat submit comment imediat , fara sa mai revizuiesc comentariul .

Leave a Reply

