Skip to content

Vacanță în Germania

June 9, 2009

Germania cu bune și rele… rele n-am prea văzut, dar puținele pe care le-am întâlnit le regăsiți în câteva dintre fotografiile de mai jos. Vă las să ghiciți unde anume au fost făcute și să rememorați amintiri, sau să faceți planuri de vacanță.

3 Comments leave one →
  1. June 9, 2009 9:29 pm

    Foarte frumos !
    Pozele le-ai facut la Frankfurt !

  2. June 10, 2009 12:33 am

    Nuuu…nu e Frankfurt, desi am trecut si pe acolo!

  3. June 10, 2009 11:10 am

    Planuri de vacanta sunt usor de facut , mai greu e cu pusul in practica !

Leave a Reply

