Skip to content

Sfârșitul PCRM

June 10, 2009

Marian Lupu, fostul purtător de cuvânt al Parlamentului moldovean și-a depus în sfârșit carnetul de partid, după peste o lună de când gestul său era dat drept sigur de către clasa politică de la Chișinău. Ce urmează? Va candida independent, va lua cu el o parte din colegii de partid, pentru a înființa o nouă formațiune politică, sau se va alinia uneia deja existente?

Cert e că gestul său marchează sfârșitul antantei comuniștilor moldoveni. Câți dintre actualii deputați ai PCRM îi vor urma exemplul, în ce moment și, mai ales, ce va face Moscova- va continua sau nu să finanțeze partidul lui Vladimir Voronin? Orice alianțe electorale sunt de acum permise.

8 Comments leave one →
  1. June 10, 2009 11:19 pm

    Deci , Marian Lupu are ocazia sa schimbe destinul cetatenilor Republicii Moldova !

  2. June 10, 2009 11:54 pm

    Quo vadis?

  3. June 11, 2009 5:57 am

    Cate premii Nobel a luat acest Lupu, de vi se pare de neinlocuit ?

  4. June 11, 2009 6:16 am

    Nu mi se pare de neînlocuit. Doar că demisia lui pune capăt falsei idei de unitate a PCRM. Și în plus, ar putea fi un candidat serios la viitoarele alegeri prezidențiale.

  5. June 11, 2009 7:45 am

    Si dvs. ati putea avea dreptate. N-am luat in calcul metoda Becali. Despre unitatea PCRM ? Pina una alta PCRM puncteaza inainte de fluierul de start si strategia sa de campanie devine tot mai previzibila.

  6. June 11, 2009 9:17 am

    Care credeți că este această strategie? Mie mi se pare că seamană cu cea de la ultimele alegeri.

  7. June 11, 2009 9:23 am

    Si-a dat demisia din ratiuni electorale , asta este sigur !

Trackbacks

  1. Manipulare la Chisinau | ROMANIA INEDIT

Leave a Reply

