Skip to content

Alt blog interzis de Adevărul

June 16, 2009
tags: ,

Dupa blogul lui Tiberiu Lovin, un alt blog nu mai poate fi accesat din redactia Adevarul – cel al jurnalistului Catalin Cocos. Interdictia i se trage de la un post in care dezvaluie sistemul de amenzi si alte sanctiuni si vorbeste deschis despre regretele sale. Ultima perioadă la Adevărul este de povestit nepoţilor şi de învăţat să nu facă niciodată aşa, concluzioneaza acesta.

Catalin mai scrie ca, de ieri, Adevarul a restrictionat accesul la toate blogurile de pe platforma blogspot, si nu doar la al sau. Subiectul e tratat pe larg si de Reporter Virtual. Eu inca mai sper c-ar fi la mijloc vreo eroare tehnica, sau macar vreo explicatie cu caracter uman… Si asta, pentru ca masura nu poate fi justificata cu nimic, stiut fiind ca blogosfera reprezinta pentru ziarisi una din principalele surse de stiri si de documentare.

16 Comments leave one →
  1. June 17, 2009 2:07 am

    Nadia, te citesc, chiar daca nu iti las mesaje.

    • June 17, 2009 6:45 am

      Dielda, si eu te citesc, de cand scriu si la Tiberiu pe blog (unde te-am descoperit), de la primele tale comentarii la posturile mele de acolo… Poate te decizi sa faci ce ai spus- adica, sa vorbesti despre experienta ta de jurnalist, aici in Romania. Ar fi foarte interesant. Eu intentionez sa fac asta in curand- caut inca formula…

  2. June 17, 2009 6:59 am

    O voi face, insa nu tocmai curand. Inca ma doare sistemul.

  3. June 17, 2009 7:09 am

    Pe toti ne doare. Majoritatea refuza sa vorbeasca, din binecunoscutele motive – no job, no money, blacklist… Cand toti stim de fapt ca presa romana egal munca la negru, salahorica. E jenant ca o categorie profesionala fara drepturi sa scrie/vorbeasca despre drepturile altora. Si asta, dupa 20 de ani…

  4. June 17, 2009 7:52 am

    OK. Sa zicem ca arunc zarurile…

  5. June 17, 2009 9:38 am

    Cand, cum?

  6. June 17, 2009 9:57 pm

    Nadia, cand sufeream de injustitiile din presa, nimeni nu era solidar cu mine. Acum ma uit de pe margine si imi ceri sa intervin.
    Cunosc Sistemul, m-am luptat cu el. De ce crezi ca pe Lovin l-au parasit jurnalistii-amici ? Redactiile sunt pline de oameni ¨asezati¨ in functii pe pile, nepotisme sau care si-au cumparat ¨locul¨. La fel ca si functionarii publici, ei stau acolo ca sa aplaude. Nimeni nu misca in front. Sistemul romanesc este astfel creat: Nu ai vazut ca si pentru a se cumpara o banala hartie igenica este nevoie de aprobarea BOSS-ului ?

  7. June 17, 2009 9:58 pm

    Considera ca im tin armele la indemana… 🙂

  8. June 17, 2009 10:58 pm

    Mda… ai si nu ai dreptate. De fapt, onest vorbind, chiar ai dreptate. Dar tocmai pentru ca, asa cum spuneai tu, te uiti de pe margine… Din interior, stii ca e imposibil. Si armele ruginesc daca nu sunt agitate din cand in cand – oricat ar fi ele de moderne!

  9. June 18, 2009 12:33 pm

    Nu cer nimanui sa aibe inconstienta mea sa se lupte din interior cu sistemul. Insa nici sa astepte sa se lupte altii pentru drepturile lor.
    Ridicol este ca majoritatea gazetarilor stau ¨de puta madre¨ in ¨cuibul redactional¨, iar altii se lupta pentru nemultumirile minoritatii.
    Mi-a placut fraza cu armele care ruginesc… 🙂

  10. June 18, 2009 3:30 pm

    Dielda- Multumesc…poate ai remarcat ca eu tocmai le-am scos in Jurnalul de front… doar cateva, pe principiul pe rand nu toate-odata…

  11. June 18, 2009 3:43 pm

    Am remarcat… Mi-a placut cum l-ai scris…

    • June 18, 2009 9:29 pm

      Just a piece of a huge puzzle… Te-am citit pe blogul tau, am vazut ca ai facut primul pas – keep it walking! astept(am) continuarea…

  12. afrimescu permalink
    August 26, 2009 2:56 pm

    Bună,
    sper ca de fiecare dată să nu deranjez, mai cu seamă că “violentez” aproape acest dialog numai al vostru. Cred că foarte curând vă voi da ocazia să citiţi pe blogul subsemnatului după articolul Semidocţii culturii argeşene, aflat deja pe blog , un alt articolul, numit Sfertodocţii presei naţionale şi locale, în care voi relata despre “viaţa” adevărată a unui (unor) jurnalişti adevăraţi din media naţională şi locală şi a celor făcuţi şi nu născuţi jurnalişti, despre păţăniile subsemnatului de-a lungul a 20 de ani de presă, despre lupta cu inerţia unor aşa zişi colegi de breaslă şi cerbicia unor moguli de presă.
    Încă o dată scuze, şi să auzim, cât mai curând, şi de bine.
    şt.d.afrimescu

    • August 26, 2009 8:12 pm

      afrimescu – nu deranjezi niciodată, dimpotrivă, ești bine-venit, și sper să revii cât mai des. Aștept cu mare interes articolul…
      NR Și nu e un dialog numai al nostru – eu l-aș dori un dialog pentru toți, ziariști sau nu…

Trackbacks

  1. De ce Gazeta Sporturilor e peste ProSport | ROMANIA INEDIT

Leave a Reply

