Skip to content

Jurnaliști pe lista neagră

June 17, 2009
tags:

Cristiana Mitroi, Cristi Botez, Marius Coman, Gina Visan si Catalin Cocos sunt oile negre de la Adevarul, scrie Oana Anghel, fost jurnalist al cotidianului, pe un Blog de român frustrat. Lista e ceva mai lunga, dar acestea sunt numele cele mai cunoscute.

Oana face o analiza emotionanta a ceea ce-au trait impreuna pe cand mai credeau in valorile presei, si a cauzelor care i-au fortat pe fiecare dintre ei sa plece.

Motivele enuntate sunt ceva obisnuit in mass media romaneasca, si intra deja in categoria faptului divers. Acestea merg de la refuzul de a scrie un articol pe care sa-l semneze altcineva pana la interzicerea concediului legal de odihna si mult prea cunoscuta despartire cu acordul partilor. Articolul Oanei spune multe, direct, sincer si trist, si nu e recomandat celor ce mai au inca iluzii despre cea de-a patra putere in stat.

4 Comments leave one →
  1. June 19, 2009 7:53 am

    bloooog – coincidenta! alte cuvinte, dar aceeasi constatare!

  2. February 25, 2010 1:47 pm

    Nu-i nimic. Semnam in ceruri cu un nume. Si nu sta scris nici pe hartiile urat mirositoare a tipar proaspat si nici ca am reprezenta vreun papirus(ziar, revista chiar si blog). M-am julit ca si imagine de ei, Adevarul. Credeam si visam sa scriu pt ei cand ma plimbam cu bunicii pe la Casa presei. Iata ce dorinta am avut, iata si stiti in ce s-a transformat. Dar mi-e bine! Ma mandresc ca m-au intalnit. In rest, desertaciune. Va multumesc celor ce au sesizat, din pacate suntem multi care am sesizat si continuam sa sesizam, dar ramanem cu asta decat, din pacate. Eu am sa scriu din dorinta de a avea curajul sa obtii ce doresti, ever, forever. Ai grija ce-ti doresti, s-ar putea sa ti se intample? Hmm :)) In rest, toate bune! Este meserie extrem de antrenanta, arta dusa la extrem si performanta mentala. Jurnalismul, caci despre el este vb, de el vorbeam!

Trackbacks

  1. Oile negre de la Adevarul Holding | ROMANIA INEDIT

Leave a Reply

