Skip to content

Vocea rezistenței din Teheran

June 28, 2009
tags:

Maalek-e Een KhaakThe Owner of This Land – o melodie, e drept, cu multe accente electorale, dar dincolo de politică, dedicată celor expulzați, maltratați, arestați sau uciși în decursul revoluției din Teheran, a luptei fundamentalismului islamic împotriva valorilor unei societăți moderne… dedicată celor ce-și iubesc țara dincolo de religie și de conducerea la putere.

Pentru cei ce nu știu farsi, traducere în engleză disponibilă…

8 Comments leave one →
  1. June 28, 2009 11:13 pm

    E cam electorala melodia asta, dar e buna !

  2. June 28, 2009 11:58 pm

    Da, e al naibii de electorală, și totodată al naibii de reală. Ar fi fost perfectă fara secvențele cu Hussein Moussavi. Dar se pare că nimic nu-i perfect. Rămâne oricum mesajul iranienilor către lumea din afară.

  3. June 29, 2009 12:04 am

    Pai nu se putea sa nu apara tocmai sponsorul !
    Eu cred ca noi privim mult mai simplu lucrurile, pentru ca in Iran se desfasoara o revolutie tacuta, revolutie care a intrat in sufletele oamenilor, facandu-i sa vrea mai mult de la viata !

  4. June 29, 2009 12:23 am

    Info dinspre siteurile lui Moussavi sunt aproape singurele disponibile, drept care, evident, încep să mă întreb și de ce!

  5. June 29, 2009 12:32 am

    Poate il pune pe Moussavi vicepresedinte , sau prim-ministru , ca se poarta ! 😉

  6. June 29, 2009 1:13 am

    Mai știi! Nu m-ar mira deloc!

  7. June 29, 2009 1:16 am

    O sa-l puna prim-ministru , nu o sa-l lase pe dinafara !
    Amandoi si-au dat seama ca daca mai continua multe vreme actiunea asta electoralo-revolutionara , o sa aiba de pierdut !
    Poate ca si la persani este un proverb care spune ca atunci cand doi se cearta , castiga al treilea ! 😀

  8. June 29, 2009 1:24 am

    E și la ei o versiune a lui. Cred ca nu putem spune decat Alhamdu Lillah!

Leave a Reply

