Skip to content

Blogging in the rain

July 7, 2009
tags:

Ma alatur cu acest offtopic corului bloggerilor defavorizati din China, Iran, Tunisia, Indonezia etc. Ei nu pot accesa anumite siteuri din motive politice, eu nu pot accesa niciunul din motive meteorologice. Avantaj ei, ca macar pot da vina pe regim, si-i compatimeste totodata o lume intreaga.

Ca de fiecare data cand ploua in frumosul meu sector, furnizorul de Internet apasa pe butonul rosu. Inca de la primul tunet – preventiv, ca sa fie sigur ca nu i se ard circuitele.

Poate c-o sa va intrebati de ce. Pentru ca nu mai exista instalatii paratrasnet. In agitatia post-revolutionara, s-au furat cu toate, desi erau pe inventar. Si niciun investitor nu-si permite sa schimbe circuite de zeci de mii/milioane, de cate ori ploua. N-o spun eu, ci, desigur, tot furnizorul meu de net.

Zilele astea tot ploua. Iar eu as tot scrie despre alegerile din Moldova, despre criza globala, despre vizita lui Barack Obama la Moscova, despre ce mai e prin China, despre Georgia, despre cum s-ar putea afla fondatorii Twitter pe lista nominalizatilor la premiile Nobel, si multe altele. Am de ce si despre ce, dar n-am cu ce.

NR Iertata sa fiu pentru aceasta reclama pe fata a blogului. Dar daca vreti sa stiti cum e vremea prin Bucuresti, nu vă pierdeți timpul cu rubricile meteo. Urmariti-mi statusul pe mess sau pe retelele sociale. E activ? E vreme buna. Sunt offline? Ploua.

3 Comments leave one →
  1. July 7, 2009 9:24 pm

    Ploua sau se pregateste sa ploua!
    Eu cred ca ar trebui sa dai si numele firmei , ca sa stie toata lumea despre ce firma este vorba!
    Atunci cand ai facut abonament, este scris in contract ca esti abonata la internet doar atunci cand este vreme buna?
    ANPC este cea mai buna solutie!
    Poate ca o amenda o sa-l faca sa dea dovada de mai mult respect!

  2. July 8, 2009 12:01 am

    romania inedit – desigur, in contract nu scrie asa ceva! O sesizare n-o sa rezolve mare lucru, deoarece optiunile internet in aceasta zona lasa de dorit pentru moment. Probabil sesizarea m-ar lasa de tot fara net, eventual si fara cauciucuri la masina. Iar explicatiile primite de vreun an incoace au intrat de mult in zona suprarealismului…
    Un lucru e clar si oficial – noi, abonatii in cauza, nu avem acces la internet daca ploua, tuna, fulgera.

Trackbacks

  1. Nu vă abonați la Vodafone! « Blog de Freelancer

Leave a Reply

