Skip to content

Nu vă abonați la Vodafone!

July 7, 2009

vodafoneIN ATENTIA ANPC

Revin cu un al doilea offtopic al serii, pana nu-mi taie iar furnizorul accesul la internet, ca traim vremuri tulburi meteo si nu numai.

Si revin ca sa vorbesc de celalalt mare furnizor al meu, campionul reclamelor mincinoase, al promo-urilor false, al lipsei de respect pentru clienti, si mai ales al incalcarii legislatiei privind protectia consumatorilor.

Titlul reprezinta si ideea, si un indemn – nu va abonati la Vodafone! Va spun si de ce. De cateva saptamani, dupa multe insistente ale agentilor companiei, am picat in ceasul rau si oferta mincinoasa, si m-am lasat convinsa sa inchei un abonament Mobile Internet. Ce urmeaza e demn de Guiness Book.

Am primit modemul abia dupa vreo 10 zile si numeroase sesizari – toate inregistrate de catre un agent diferit, caruia trebuia sa-i expun de fiecare data da capo al fine povestea, in vreo 30 de minute, sa-nteleaga si el cum devine treaba.

Dupa n amenintari de reziliere a abonamentului si argumente legale, baietii veseli de la Vodafone mi-au adus si obiectul. Ca sa-mi arate ca proverbul nu poti sa le ai pe toate se potriveste si de data asta, mi l-au adus fara SIM. Alte telefoane, alte explicatii, alte zile pierdute in zadar. Tarziu, dar a venit si SIM-ul. Pe factura de livrare scria replacement SIM, cand – potrivit primelor documente de livrare, era vorba de SIM-ul original, netrimis odata cu modemul din motive nici pana azi lamurite.

Bun si-asa… macar de-ar fi mers, dar n-a fost sa fie. Alte telefoane, alt timp pierdut. Am dus modemul cu tot cu SIM in service, ca tot nu functiona. Sa nu cumva sa credeti reclama mincinoasa de pe site-ul companiei, aia care suna cam asa…

Venim în întâmpinarea ta şi te ajutăm să rezolvi cele mai frecvente situaţii cu care te poţi întâlni folosind serviciile Vodafone.

Si nici pe cealalta, cu Vodafone non-stop la dispozitia clientilor. Se aplica doar daca ai vreo factura de plata.

Baietii din service, la fel de inteligenti ca si agentii companiei, nu mi-au oferit, asa cum era normal, un alt modem, ci m-au pus sa semnez un formular tip. Oricum nu aveam de ales. Pe el scria ca reparatiile se executa in 30 de zile, daca distinsa companie dispune de piese de schimb. Daca nu – nimeni n-a putut sa ma lamureasca cam cat ar trebui s-astept. Am primit in schimb niste lamuriri extrem de interesante despre politica de garantie/asistenta tehnica a Vodafone, de natura sa intereseze Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

1. Clientul e obligat sa plateasca abonamentul integral, chiar daca produsul e la reparat.

2. Deducerea din costul abonamentului a perioadei cat produsul nu poate fi folosit se poate face cu 2 conditii

– sesizare in scris a clientului (nu din oficiu asa cum ar fi normal!)

– se scade DOAR perioada cat produsul a stat efectiv in service.

Cu alte cuvinte, daca eu depun azi produsul Vodafone defect intr-o filiala a firmei, iar aceasta il trimite in service peste 2-3 saptamani, din motive care n-au legatura cu mine, ca si client, platesc abonamentul de bun…

Ceea ce, desigur, am si facut. Factura venita si deja achitata include plata integrala a serviciilor Vodafone Internet Mobile, din ziua in care am zis da telefonic incheierii abonamentului. Agentul de vanzari cu care am incheiat vestitul abonament nu mai e de gasit. La telefon, la numerele alea pentru clienti, mi se recunoaste deschis ca e o situatie anormala.

NR Compania, pe care e evident ca n-as recomanda-o nimanui, se lauda de altfel cu cele mai moderne servicii. Specialistii carora le-am lasat in primire cu acte piesele inutile m-au asigurat ca n-am de ce sa-mi fac griji, mai ales ca pot urmari in direct pe site stadiul reparatiilor. Site-ul n-a mers niciodata, in aceste aproape 3 saptamani. Cum s-ar zice, la fel ca si serviciile Vodafone, exista, dar lipseste cu desavarsire.

That was my story. Alegeti orice, doar VODAFONE nu!

NR 2 Un gand bun pentru Reporter Virtual, care, satul de povestile mele demne de lumea-treia, incearca de mult sa ma convinga sa scriu fantasticul story. Mai ales ca acesta are si un to be continued, despre cel de-al treilea furnizor de Internet al meu, si al Bucurestiului care este. Iar daca vreti sa stiti ce-au mai patit si alti clienti ai companiei, cititi din experienta bloggerului romania inedit, care explica si el, cu multe alte argumente, de ce trebuie sa eviti Vodafone.

Advertisements
20 Comments leave one →
  1. July 7, 2009 10:22 pm

    Si eu vroiam sa fac abonament la internetul Vodafone, dar am fost clientul lor si dupa ce si-au batut joc de mine, m-am gandit de cel putin o suta de ori (si nu exagerez cand zic asta, ba chiar cred ca m-am gandit de mai multe ori) daca merita sa ai abonament Vodafone sau nu!

  2. July 7, 2009 11:39 pm

    Plangere la OPC ati facut?

  3. July 7, 2009 11:46 pm

    romania inedit – Vodafone e cea mai proasta alegere.

    Oxygen – inca nu, dar o sa fac zilele astea. Trebuie sa astept intai expirarea termenului legal de 30 de zile. Incerc sa reziliez toate abonamentele cu firma – si cel telefonic, si cel mobil. Asa ceva nu mi s-a intamplat niciodata – e absolut incredibil! Si am o mapa de documente oficiale atestand ca ceea ce spun e asa cum spun, iar compania nu da nici macar un raspuns. In afara de clasicul aveti dreptate, ne pare rau, nu stiu ce s-a intamplat, nu e problema mea ci a colegului – stiti, noi lucram compartimentat si asta nu e patratica mea!
    Iar abonamentul e unul incheiat ca ziarist – deci rezulta clar ca e o unealta a muncii. Nobody cares at Vodafone…
    NR Intre abonamentul Internet Vodafone, furnizorul de bloc si al 3-lea abonament de care n-am scris inca, fericire… adica bestseller. Si nu for free…

  4. July 7, 2009 11:57 pm

    Sunt client Vodafone si stiu cum e… :)) Sa le faceti plangere ca doar asa se invatza minte, cand isi iau amenda.

  5. July 8, 2009 12:04 am

    Oxygen – ce imi sugerati? doar ANPC sau si sesizare scrisa, direct catre companie? Telefonic, am deja multe inregistrate, dar vad ca nu folosesc la nimic – decat sa fiu compatimita in direct. Apreciez orice idee/ajutor… multumesc mult.

  6. July 8, 2009 12:17 am

    Si una si alta ca poate mai ajunge cate o plangere din asta si pe la urechile sefilor. Sincer eu pana acuma nu le-am facut nicio plangere ca nu au fost probleme care sa ma enerveze atat de mult.

  7. July 8, 2009 12:23 am

    @Nadia
    Acuma am realizat ca poate v-am indus in eroare cu acel “stiu cum e”. Vroiam sa zic ca stiu cum e sa fii client Vodafone si stiu ca e o alegere foarte proasta. Ora tarzie si nesomnul sunt de vina.

  8. July 8, 2009 12:31 am

    Oxygen – no pb, asta am si inteles. Nici eu nu am avut asemenea probleme pana acum cu Vodafone… dar astea sunt deja prea mult. Client Silver, puncte de fidelitate etc etc… si servicii pe care le platesc, dar nu le am. Si nici macar nu stiu ce urmeaza.
    Iar ANPC-ul… 1. in general nu am timp de pierdut 2. din experienta altora, am auzit ca nu rezolva mare lucru.
    Aici e vorba pana la urma de politica unei mari companii, acceptata tel quel de autoritatile romane competente, in momentul in care a intrat pe piata – desi contravine explicit legii privind protectia consumatorilor. Si tolerata in continuare ca atare. Nu poti avea o firma a carei politica interna sa fie in contradictie cu legislatia nationala in vigoare. Si totusi o avem. Valabil si pentru firma care-mi furnizeaza internetul fix, si ma decupleaza de cate ori ploua.

  9. un_nene permalink
    July 8, 2009 6:03 am

    pai…daca nu ANPC…raman doar lamentarile de pe blog. un fel de cetatean revoltat care…ce? se plange? si rezolva cu asta…ce?

  10. July 8, 2009 7:52 am

    un nene – tot la ANPC o sa ajung, dar astept sa treaca cele 30 de zile. Deocamdata asta e tot ce pot, sa ma plang pe blog – in rest, demersurile oficiale sunt facute.

  11. July 8, 2009 1:22 pm

    @un_nene
    Publicitatea negativa nu are acelasi impact ca o amenda de la autoritati, dar cu timpul se strang si pana la urma se ajunge la criza de imagine, scaderi in vanzari, etc. Si atunci are efect! Si orice e mai bine decat sa nu faci nimic.

  12. July 8, 2009 1:27 pm

    Oxygen – mi se pare ca am intrat intr-un cerc vicios. Nu le pasa si gata. La fiecare noua sesizare, primesc 2 raspunsuri invariabile
    1. asta e politica firmei
    2.aveti dreptate, dar nu eu ma ocup de problema ci alti colegi.

  13. July 8, 2009 1:28 pm

    Pai nu e de mirare ca iti raspund asa, pentru ca peste putin timp Vodafone o sa angajeze si oameni care nu au la baza decat scoala generala, ca sa scada costurile si sa le ramana mult mai mult profit!

    • July 8, 2009 2:02 pm

      Azi le inaintez si o sesizare scrisa, prin email. Dupa ce iar am stat peste 1 ora la telefon si toata lumea mi-a dat dreptate. Termenul legal de raspuns- 20 de zile lucratoare. Probema desigur tot nu s-a rezolvat. Iar eu astept urmatoarea factura, pe care va trebui iar sa o platesc desi nu am beneficiat de serviciu. Dupa asta, urmeaza ANPC.

  14. Stina permalink
    July 8, 2009 3:07 pm

    🙂 La asta cu sesizarea pe e-mail raspund în vreo două saptamani si atunci o sa-ti spuna ceva ce n-are niciun fel de legătura cu ce le-ai semnalat. Am patit-o! Era apropo de abonamentul telefonic la mine…poate la internet functioneaza diferit 🙂

  15. July 8, 2009 3:56 pm

    Stina – si cum ai rezolvat problema? ca eu una le spun, si alta inteleg ei. Tot ce vreau e sa am serviciul pe care deja l-am platit…simplu. Sau macar sa stiu un deadline la care il voi avea. Sa nu crezi ca mi-a raspuns cineva!
    Ca veni vorba, azi am avut prima victorie. Au recunoscut ca au depasit termenul legal – dar nu din vina lor ci a baietilor de la service. Tipic romanesc! Nu, sa nu crezi c-au dat si solutie! No way!

  16. anonim permalink
    July 10, 2009 6:42 am

    Ai rezolvat ceva? Fa-le si o sesizare scrisa, sa ai o dovada la ANPC.

Trackbacks

  1. Zig-zag printre bloguri : Reporter Virtual
  2. De ce trebuie sa eviti Vodafone | ROMANIA INEDIT
  3. Protest inedit | ROMANIA INEDIT

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s