Skip to content

Lost in PR 2.0

July 16, 2009

PR20Saptamanile asta, sunt pe blog cu jumate de norma. Nu, nu va ganditi ca iar ploua-n Bucuresti, nici ca m-as fi lasat convinsa s-o iau de la capat cu vreun program de relansare a presei noastre, aflate intr-o continua si detestabila criza. Nici ca m-ar fi cautat SIS-ul in campanie, sa-mi ia vreun interviu anume.

Motivul e altul, si e unul de bine. Am disparut temporar in PR 2.0. Nu stiu cum o sa iasa PR 2.0 din treaba asta, dar eu o sa ies cu o experienta in plus. Una pe care le-as recomanda-o si jurnalistilor, si PRistilor si bloggerilor. Dar mai ales, jurnalistilor, care, adesea, nu stiu ce se ascunde de partea cealalta a baricadei.

Aici ii puteti vedea pe cei care-au disparut odata cu mine. Suntem o echipa la inceput de drum, selectata cu ceva eforturi. Si ne-am lasat urmele cam peste tot in spatiul virtual – Twitter, Facebook, Linkedin, sub ID-ul pr365ro. Unele urme sunt inca protejate, dar zilele astea, veti primi acces in spatiul nostru.

PR 2.o e primul internship online din Romania, destinat fanaticilor comunicarii, din orice domeniu ar veni ei. Aceasta e desigur tot prima promotie, iar patentul si meritele de rigoare ii apartin lui Sorin Tudor, care si-a propus sa ne arate pe de o parte ca nu suntem atat de buni pe cat credeam – iar pe de alta, ca putem fi mult mai buni decat am fi crezut vreodata.

In curand, mai multe detalii despre program si despre Twinterviu – interviuri pe Twitter, realizate azi in premiera de echipa pr365.ro. Nu sunt interviuri banale, ci interviuri cu persoane cunoscute, care chiar au ceva de spus. Doar ca uneori stiu s-o spuna, alteori nu. Cine-a fost mai bun – twintervievatul sau twintervievatorul, veti vedea in curand, dupa publicarea lor.

12 Comments leave one →
  1. July 16, 2009 11:12 pm

    Sorin Tudor este un bun profesionist, si sunt sigur ca o sa inveti multe de la el.
    Poate scoateti impreuna si un ziar online, ca acuma sunteti o echipa! ­čśë

  2. Alina Ionescu permalink
    July 17, 2009 9:35 am

    Si nu te sfiesti…topic-ul de discutie de pe facebook pare sa promita multe:) Spor!

  3. un jurnalist care a fost in Moldova permalink
    July 17, 2009 9:50 am

    Bafta Nadia! Poate ne vedem la Chisinau dupa ce termini PR 2.0. Ca nu le-ar strica nici celor de acolo niste lectii, chiar si dupa 29.

  4. July 17, 2009 1:30 pm

    romania inedit – si eu sunt convinsa ca am multe de invatat!

    Alina Ionescu – Multumesc pentru incurajari, si te astept pe Facebook – am lansat acolo una dint temele mele favorite, care-mi sta pe si la suflet. Daca mi-ar sta numai mie, n-ar fi nimic. Le sta insa si multor colegi, probabil si cititori.

    un jurnalist care a fost in Moldova
    – de ce nu? Depinde de ce iese-n carti pe 29…

  5. August 19, 2011 7:05 am

    Hey! I could have sworn I’ve been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely delighted I found it and I’ll be book-marking and checking back frequently!

  6. May 21, 2014 9:01 am

    Every weekend i used to pay a quick visit this web
    page, because i want enjoyment, since this this web site conations really fastidious funny
    material too.

  7. July 25, 2014 2:24 pm

    It’s remarkable to pay a quick visit this site and reading the views
    of all friends about this article, while I am also keen of getting know-how.

Trackbacks

  1. ┼×tiri scurte | Reporter Virtual
  2. Hublot celebrates the 10th anniversary of the prestigious Monaco Classic Week – (1 Reply) | myblogaboutwatches
  3. FS: IWC 5026 Cellini – (0 Replies) | Hello Watches!
  4. GP 1966 Madi: Two Unique Watches At The Intersection Of Art & Horology – (10 Replies) | I love Watches!

Leave a Reply

