Skip to content

Newsletter de campanie

August 30, 2009

scanteiaDupa numai doua saptamani de concediu, n-am revenit de tot dar am feeelingul ca o sa revin intr-o lume noua. Una in care e nevoie de o schimbare radicala. Daca nu stiti care sau va bate un gand sa participati, cu atat mai bine, dati click pe link si veti afla.

Ok, nu sunteti curiosi… inteleg, e cald si trist afara. Asa ca va spun eu despre ce e vorba. Cu intarziere ca, de, vacanta… Altfel, Doamne fereste, nu ratam momentul.

Deci uitati cum devine povestea…

Presedintele PSD Mircea Geoana s-a intalnit  cu peste 250 de agricultori la Carei, judetul Satu-Mare. Dupa ce a vizitat fabrica de lapte din municipiul Carei, Mircea Geoana a ascultat problemele cu care se confrunta fermierii din zona si a incercat, impreuna cu reprezentantii Ministerului Agriculturii, sa identifice solutii pentru aceste probleme. „Agricultura romaneasca se afla acum in mare impas. Nu mai crede nimeni cand se vorbeste de reforma. Este nevoie de o schimbare radicala”, a declarat Mircea Geoana.

Presedintele PSD le-a spus fermierilor ca este nevoie de o politica mai ferma si mai coerenta in agricultura. El le-a explicat celor prezenti ca, pentru a avea o agricultura competitiva, trebuie incurajata asocierea micilor producatori si trebuie gasite solutii pentru ca acestia sa isi poata vinde sau prelucra marfa in conditii bune.

Mircea Geoana i-a incurajat pe fermieri sa aplice pentru programele europene de finantare a agriculturii si a dat exemplul unor tineri din zona care se ocupa cu agricultura si sunt deja eligibili pentru astfel de fonduri.

NR Blogo/explicatii. Acesta e primul Newsletter de campanie al liderului PSD, newsletter lansat sub sloganul Mircea Geoana, presedinte!

Cu ocazia publicarii sale, retrag toate criticile lansate la adresa opozitiei de la Chisinau, pe care am acuzat o deschis ca nu stie sa isi faca o adevarata campanie electorala. Si ma reantorc la ultimele zile de concediu, fara TV, fara Internet etc.

7 Comments leave one →
  1. August 31, 2009 10:46 am

    O, doamne !

  2. August 31, 2009 10:54 am

    sinvlex – asa am zis si eu…

    Dar poate exista o explicatie- o fi revenit la moda agricultura romaneasca. Nu pe campurile patriei adica, ci in politica. Un mesaj abia sosit m-a facut sa cuget ca poate asta-i explicatia… ordinea de zi a Comisiei pentru irigatii de la Camera Deputatilor, care analizeaza azi in sedinta modul în care se gestionează amenajările de irigaţii şi fondurile alocate. Acesta a fost un citat, iar comunicatul e disponibil pe siteul Camerei. Asa c-o fi ceva la mijloc…

  3. August 31, 2009 12:08 pm

    Oare Geoana a citit Newsletterul? Poate consilierii lui sunt fani ascunsi PNL, sau o fi dat peste ei simtul umorului, sau le-a promis cineva un job mai bun si nu stiu cum sa faca sa fie concediati fara daune.
    HAHAHA! E BUNAAAAAAAAA! Umor de campanie…

  4. anonim permalink
    September 1, 2009 6:40 am

    De mare exceptie, pe masura lui Geoana.

  5. September 1, 2009 12:51 pm

    Incredibil! oare o sa mai apucam si noi era politicianului de cariera si a tehnocratului profesionist?!?

  6. September 1, 2009 6:57 pm

    Dar despre impozitul forfetar, domnul Mircea Geoana nu a spus nimic?

  7. September 2, 2009 6:26 am

    anonim – probabil nu are habar de Newsletter. Cel putin așa îmi place sa cred.

    anonim – sau a staffului, eu asta aș crede. Deși ar trebui măcar să le vadă înainte de publicare. Tonul și stilul clar nu merg… e ca și anunțul candidaturii la Primărie. La fel de credibil…

    zizzou – într-o a șaptea viață. Mai avem ceva până atunci, deci răbdare! (asta ca să mă arăt optimistă)

    romania inedit – de data asta n-a spus. Doar despre agricultură, ca e la modă și om avea soluții ascunse ca s-o relansăm. Dar ceva îmi spune c-o să urmeze și tema impozitului forfetar.

Leave a Reply

