Skip to content

Advertising 2.0

February 4, 2010

Mass media e în schimbare, advertisingul- în diversificare. Microbloggingul și rețelele sociale – utilizate tot mai mult de ambele categorii, au depășit stadiul de simple instrumente de socializare.  Inițial, acestea au fost exploatate de organizațiile media pentru a-și crește audiența și ratingul, a-și partaja conținutul și a genera discuții pe un anume subiect. Acum însă, tind să devină un instrument de afaceri, o cale de a aduce venituri suplimentare marilor companii și de a face economii advertiser-ilor.

Principiul e simplu, și depășește clasicul Engage your readers & increase your revenue.

Twitter și Facebook sunt subiectul unor experimente ale The New York Times, The Austin American-Statesman și The Huffington Post, care caută diverse metode de a le utiliza în folosul propriu. Lupta se dă, deocamdată, pe terenul free advertising. Și tot deocamdată – deși n-a adus încă profituri fabuloase, s-a dovedit în folosul ambelor.

The Austin American-Statesman oferă celor interesați posibilitatea să plătească pentru a-și trimite tweeturile proprii pe două din conturile sale – @Statesman și @Austin360. Pentru 300 de dolari pe zi, advertiser-ii au dreptul de a trimite un tweet dimineața și unul seara.

The Huffington Post și-a propus mai mult decât atât – să-i instruiască pe advertiseri despre cel mai bun mod de a ține legătura cu lista de followers.

Detalii aici.

Advertisements
One Comment leave one →
  1. February 4, 2010 5:53 pm

    check out these great free classified ads!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s