Skip to content

Mile Cărpenișan și Antena noastră cea de toate zilele

March 24, 2010

Gânduri bune pentru Mile, acolo unde a ajuns! Le merita din plin… Ar fi trebuit să le aibă cât era încă în viață. Onorurile post-mortem nu-l mai ajută cu nimic.

Dar nu înțeleg ce legătura au Antenele cu asta. Nu l-au concediat acum 2 ani, fără regrete? Episod după care nu și-a mai găsit locul pe care îl merita în presă. Până când a ajuns subiect de ediții speciale… Un jurnalist e mai mult decât subiect/obiect de creștere a ratingului. Nu și pentru televiziunile noastre. Nu și pentru Antene.

Mile nu e singurul. E doar singurul care-a murit, dintre cei mulți. Iar cei care-au rămas se revoltă. Dac-ar putea, și-ar trece-n testament interdicția expresă de-a se menționa vreodată, post mortem, locul de unde-au plecat.

9 Comments leave one →
  1. March 24, 2010 10:42 pm

    Si eu am scris despre plecarea lui Mile Carpenisan de la Antene si mi-a dat un raspuns chiar pe blogul meu .

    @Pentru toti cei interesati
    Update-ul de pe site nu este adevarat. Sorin Oancea nu a spus niciodata nimic rau despre mine. Sorin Oancea ramane omul pe care il stimez. Demisia mea NU are nici o legatura cu sesizarea ridicola facuta de CNA. Demisia mea are legatura cu analiza proprie facuta dupa 10 ani de Antene. Sorin nu mi-ar spune niciodata ca pot sa plec linistit. Sorin chiar a tinut la mine. Papagalii care se cred surse sunt doar jegurile din cauza carora Antena nu mai e ceea ce am vrut eu si Sorin sa fie.

    Imi pare foarte rau pentru Mile, pentru ca Mile era un baiat foarte sufletist!

  2. March 25, 2010 5:42 am

    Vinerea trecuta asteptam stiri despre starea lui Mile… am sperat că dintr-o tardiva remuscare mi le vor furniza Antenele. O senzatie de jeg mi-a dat tarcoale toată seara după ce am constatat că la Observator nu s-a rostit nici o vorbă despre…
    Editiile speciale de acum sunt doar pentru rating !

  3. Lars permalink
    March 25, 2010 7:32 am

    Cine naiba te-a pacalit ca Mile a fost “dat afara” de la Antena ?

  4. March 25, 2010 7:59 am

    Lars – am spus concediat. Poate formula juridica nu a fost asta- poate a plecat cu acordul partilor, ca se poarta prin zona trustului. Si poate stii si contextul plecarii, si ce a urmat, si faptul ca a iesit din presa si isi dorea sa revina… Sunt multe de spus, dar nu stiu daca-si au rostul. Toata povestea mi-a lasat un gust amar.

    Cert e ca nu mai lucra de mult la Antene, si nu stiu sa-i fi intins vreo mana de ajutor cat a fost bolnav. De internarea si problemele lui de sanatate am aflat din blogosfera, nu de la televiziunile noastre. La acel moment ar fi trebuit sa faca o campanie, sa incerce sa-i salveze viata. N-au facut-o, desigur. Pentru postul de televiziune unde a lucrat, facand lucruri extraordinare, Mile a devenit doar un subiect de stire, o cale de crestere a ratingului. Iar asta mi se pare de neiertat.

  5. Lulu permalink
    March 25, 2010 9:44 am

    Te salut! Nici eu nu am stiut ca Mile, a fost dat la o parte de oamenii “mici” din antene…..Am spus, dar repet pana ne vom trezi: RAUL INVINGE BINELE. Si mai sila imi este de cand am aflat ce nulitati fac si desfac jocurile in acel trust…… ce mai e de spus? S-a dus….

    • March 25, 2010 11:18 am

      Si eu te salut, Lulu! Ma bucur sa vad ca exista solidaritatea de breasla. Am vorbit cu cativa prieteni antenisti. Unul dintre ei mi-a spus ca-i e rusine ca lucreaza acolo, desi majoritatea n-au avut nimic de-a face, si niciun cuvant de spus, in toata povestea.

      Mile s-a retras decent si discret. Dar asta nu schimba lucrurile, dimpotriva…
      Nimeni n-o sa puna punctul pe i. Poate tu te intrebi, poate si altii, de ce tacerea. In afara de discretie si decenta celui in cauza… sa nu uitam ca trusturile incheie si un contract de confidentialitate, pe niste ani buni. Asa ca daca vrei sa te trezesti cu vreun proces si o armata de avocati (mai ales cand esti jobless sau freelancer), poti spune adevarul, poti da interviuri… poti face orice. Daca nu vrei, iti vezi de drum. Si tu, si ei.

  6. ariane permalink
    March 25, 2010 9:33 pm

    Draga Nadia,

    Tu chiar esti “Leacul Durerii”!
    Rezumand mesajul tau, ai spus tot:
    ” Somnul inertiei naste ineptii” – vezi cazul Antenei 1.
    Poate ar fi un logo mai “mereu aproape” de ceea ce a performat zilele astea Antena 1.

Trackbacks

  1. Tweets that mention Nadia Dincovici: Mile Cărpenișan și Antena noastră cea de toate zilele -- Topsy.com

Leave a Reply

