Skip to content

Stenogramele mele

October 19, 2010

Din categoria Recunoașteți personajele, afacerea și dosarul.

Secretara Vezi ca te-așteaptă șeful în birou. E nervos.

– Hm… Ce știi de X?

– Păi, nu știu mare lucru… Nu ne-am intersectat până acum.

– Află. Ai o săptămână.

– Cam pe unde să sap?

Își drege vocea și-și aprinde o țigară. Face un semn discret din ochi și scrie ceva pe-un bilețel. Îl pasează ziaristului, cât să-și arunce ăla o privire. Apoi îi dă foc tacticos în scrumiera de pe birou (bilețelului adică) și zice…

– Vezi tu.

Trei zile mai târziu. Ziaristul revine fercit, c-un dosar în brațe (nr pe atunci nu era moda stick-urilor). Mogulul îl răsfoiește și spune…

– Altceva. Ăsta nu merge.

Amărâtul încearcă să argumenteze.

– Dar șefu, e beton. Aveți acolo toate copiile, plus caseta cu declarațiile ălora.

Mogulul ia dosarul și-l pune în fișet. I-aruncă ziaristului o privire scurtă.

– E afacerea lui frate-miu. Dosarul rămâne la mine.

Plin de draci, ziaristul îi răspunde…

– Fără grija șefu… Mai am 2 rânduri de fotocopii.

Va urma. Cândva, în memoriile mele, dacă povestea nu devine articol de cod penal.

Sursa foto

5 Comments leave one →
  1. October 19, 2010 6:06 pm

    Sper ca sunt bune copiile alea ! 😉

  2. October 19, 2010 8:52 pm

    Corect, asa e, il distrugi si pastrezi doar copiile.

    • October 20, 2010 5:12 am

      Undeva, într-un loc sigur. Nu într-o instituție oficială, că de-acolo fac pași ușor…

Trackbacks

  1. Tweets that mention Stenogramele mele « Blog de Freelancer -- Topsy.com

Leave a Reply

